9 Mart 2009 Pazartesi


Biliyorsunuz tango yapiyorum.

Bir hafta once aklima bir fikir geldi. Kadinlar Gununde dans etmek. İki kadin olarak (ki tangoda iki kadin ve iki erkek beraber dans eder, bu garip degildir. Bak sekil Serkan& Ozhan).

Once Ozge ile calistik. Son gun moralimiz bozuldu, tam birakacakken sari sacli guzel bir adam bize moral verdi (gecenin bir yarisi tesekkur mesajini hakettin Burak :))

ve sonunda hoş bir açiliş dansi oldu. tango olmayan bir müzikle tango. evet, biraz alternatif.. ama çok sevildi.

Sahnede çok kendimi gibi hissettim. Kendimi çok ifade edebildiğimi hissettim. İsmail'in bana "dans ederken kadin gibi ol" demesinin üzerinden zaman geçti ve ben ilk defa tam da kadin gibi hissettim. Bunun kadinlar gunune denk gelmesi ne guzel tesaduf !

Annelerin en içten sevinenler olduğu ne doğru bir cümle..

Dans bitince herkesin sarilmasi ne guzel bir gelenek..

Blog sayesinde olan arkadaşlarının yüzlerini görmek ne hoş bir raslantı..

icten gulen insanlarla cevirilmis olmam ne buyuk bir lutuf..

ve sanirim en guzel kismi da dans biter bitmez, dansta kendimizi ifade edebilmemizde en buyuk etkiye sahip adamin, İrfan'in boynuna atlamak guzeldi..

Kocaman güzellikle geçsin gününüz

Daha fazla tango fotoğrafı için: http://www.tangojean.com/index.php/tr/fotograflar

Hiç yorum yok: