14 Mart 2009 Cumartesi


Dünya Su Forumu başlıyor
Gender and Water Alliance ekibiinden 35 tane kadın geldi. onların yerel asistanlıklarini yapiyorum. bu aralar denizde kum bende deneyim. başımı kaşırken bir sonraki işi nasıl yetiştireceğimi düşünüyorum. hadi hayırlısı.

bıldırcın yumurtasi hic denediniz mi? ben denedim. soy soy bitmediğini fark ettim. paskalya bayramı gelsin de istedim. tamam tamam şımarıyorum sadece..

Bugün ne yarattın diye sorarsanız, aslında bugün tam işler yetişmezken aldığım ruh halini gözledim ve kendime sukunet imgesi yarattım

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çocuğum büyüyor ve başının çaresine bakabiliyor bunu görmek ne güzel. Aferin sana:)

Durup ruh haline bakışın ve değiştirişin, işte bu bebeğim. Yürümeye devam. Amacınsa gayet güzel:) Helal sana.

Emekler yerini buluyor, bunu görmek güzel.

Sevgiler