4 Ocak 2009 Pazar


Sınav haftası, proje ve tez taslağının teslimi üçü bir arada pek bir harika !!
Bu hafta koşuşturmacadayım...

Ama tabi ki, elime geçen her fırsatı güzelleştirmek adına değiştiriyorum.
Bu sabah aynaya bakıp ne kadar güzel bir yüzüm olduğunu söyledim kendime, utanmadan sıkılmadan ve olanca doğallığıyla.
Biliyorum ki gördüğüm bir güzellik aslında evrenin tümünün güzelliği.
Benim güzelliğimin (ya da sizinkinin) sadece bana (ya da size) ait olmaması ne kadar da özgürleştirici...

2 yorum:

Hayati Kandiyoti dedi ki...

Birkaç gün önce bir bembeyaz kağıda "Gerçek ve sıradan bir mucize"nin hayatımda görülmesinden bahsederken; parantez içerisine "Çünkü hayat, görmemekte ısrar ettiğimiz mucizelerle dolu." dedim. Sonra da bana göre "güzel insanlar"ın "anlayan"lara mensup olduğundan filan bahsettim.

not: Anlam veremediğim, içimde patates kızarıyormuş gibi bir hisse sahibim doktor..

Adsız dedi ki...

ayna yalan soylemez, yine dogru soylemis :) az kalan bütün sınavlarında iyi sanslar..