7 Ocak 2009 Çarşamba


Ben hastalar oldum
Grip aşısı bir işe yaramıyormuş, buradan bana inatla aşı yaptıranlara duyrulur :)
Sınav dönemim tüm hızıyla devam ediyor. Hatta benden biraz daha bile hızlı :p (şaka tabi ki bu kısmı :))
Bugün herkese ve O'na hasta olduğumu burnum aka aka söyleyince aramızda şoyle bir diyalog geçti:

Bugun tango gecesine gidiyorum geliyor musun?
bana çorba yaparsan, ateşimi düşürürsen, yarınki sunumumu hazırlarsan olur
bunu söylemeyecektin kih kih..
hayırr sakın aklından bile geçirme
.....................
Bu konuşmanın sonunda toplantı çıkısı AKM'nin onunde elinde termos, termosun içinde içtiğim en leziz çorbası ile bir adam belirdi. meydanda yere oturmuş biz, termostaki çorbalarımız, keman çalan kadın (ki İstiklal'e sıkça gelenler onu bilirler) ve ay ışığı bu günü değiştirmeye yetti de arttı. Hmm.. kemancı kadın tango çalınca dayanamayıp dans ettiğimizi söylemeyeceğim :)

Ayrıca, biliyorsunuz İstanbul Avrupa 2010 kültür başkenti ve bu konuda etrafta bir yığın proje var. Ben de o projelerin gençlik kısmındaki proje koordinasyonu komitesine seçilmişim (seçilmişim diyorum çünkü sonradan öğrendim, ki bu bence onur verici).
Bugün onun toplantısına katıldım, keyifli ve aktif bir ekip.
toplantıda İtü'de doktora yapan Harvard'a gidip bir süre de orada okumuş çok tatlı bir kadınla tanıştım. Normalde onun çok tatlı olduğunu düşünür ama serviste onu görürsem ve eğer tüm servis boşsa hem rahatsız etmemek hem de konuşma işine başlamamak (malum o bir iştir) gidip yanına oturmazdım. Ama oturdum. ve bir kere daha hatırladım, insan tanımak ne güzel. Beklenmedik ne çok şey var.

Bugün anı yakaladım. daha sonraya atmadan, sadece anı..

Hiç yorum yok: