17 Aralık 2008 Çarşamba


Bugün yaramazlık yaptım. İşte bugünün "değiştir"leri;

1) okulu kırdım. Kih kih !
sahile indim kendime iki çay ısmarladım, hayat güzel..

2) bir yabancı ile konuştum, genç bir balıkçı ile, mutlu oldu hissettim,
3) sabah annemi operek uyandırdım. Gerçi bunu yapmayı çok seviyorum ve hep yaparım ama bu hafta ilkti. Aaa bu arada onun blogu için buraya tıklayın.
4)hep içmeyi reddettiğim kalsiyum sandozu bugün kuzu gibi sorun çıkarmadan içtim. Aferin bana ! :)

Bugün çok sevdiğim bir insanın babamın doğum günü. Bana dünyanın en güzel masallarını anlatan adamın, beni gagasında kuş gibi her yere taşımış olan adamın, babamın.. canım benim seni çok seviyorum.
Akşam spordan donerken alışverişte şu şarkı dilime takıldı; o senin neyin olur derlerse, canım olur balım olur diyeceğimmm
o senin neyin olur derlerse, sevgilim, sevgilim diyeceğim
kendinize kocaman baileysli sütlü bir kahve yapın derim ben,
ve tabi guzel olsun gununuz:)

Hiç yorum yok: