18 Ocak 2008 Cuma

Tutku meyvasi



Bugun ne yaptim?? bildiniz!!, ders calistim:)

Sabah hocamdan bir mail aldim. Ona pazartesi gunku sinavla ilgili bir soru sormustum, bir dokundum bin ah isittim oldu. Meger calistigim bir konu dahil degilmis onun yerine baska bir konuya iyice bak dedi. Ben de simdi onlarla ilgileniyorum. Biraz panigim ama oluyor:)

Bugun oglen kendime odul verdim (ne olur ne odulu diye sormayin bir sey uyduramayacgim) ve sushi yedim. Bu degisik bir sey degil aksine bayildigim bir sey:)

Degisik olan ise bugun hayatimda ilk defa "passion fruit" dedikleri meyvadan yedim. Turkce'ye tutku meyvasi diye cevrilebilir mi bilmiyorum, ama ben sevdim oyle kullanacagim. Ama Aman Tanrim o ne kadar guzel bir meyvadir. Ben bu zamana kadar nasil boyle bir tadtan mahrum kalmisim.. ilk once mahrum kalisima uzuldum, sonra uzuldugume uzuldum. Sonra tum uzuntumu birakip tutku meyvamin tadini cikardim. Once bicakla ikiye kesiyorsunuz sonra kasikla icini bir guzel yiyorsunuz. Denemediyseniz siddetle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: