19 Ocak 2008 Cumartesi


Bugun markete gittim.

Her zaman yurudugum ve yurumeye bayildigim kucuk kanal yolundan yurudum. Ordeklerle sakalastiktan sonra tam markete varmak uzereyken bir anda hayir dedim, hayir. Her zaman yaptigim gibi dogruca markete gitmeyecegim bu sefer. Kanalin kiyisinda bir duvara oturdum. Bir anda kanalin icinde su bitkileri dikkatimi cekti. Hep gormustum ama hic bu kadar dikkatle bakmamistim. Mesela kanalin icinde yasadiklari kocaman saksilara dikkat etmemistim. Ben halbuki onlari kendiliginden bitivermis saniyordum. Daha dikkatli bakinca daha guzel bir sey kesfettim. Esen ruzgarla nasil uyumlu olduklarini. Direnmek yerine ruzgar nereye eserse buyuk bir asaletle oraya egiliyorlar. Bu onlari kirilmaktan koruyor. Boylece yasayabiliyorlar. Esneklik ve uyum iki guzel erdem.

Bugunku degisikligimle karsima cikan su cicekleri ile direnmemenin onemini gordum.

Ve tabiii yenilmedik meyvalar dizime devam edip bugun tatli greyfurt yedim(Sweetie). Adi uzerinde tatli bir greyfurt. Kokusu guzel ama tadi o kadar bekledigim gibiydi ki bu bir degisiklik mi bilemedim:)

Hiç yorum yok: