17 Ocak 2008 Perşembe



Bugun hergun yurudugum yolu degistirdim. Aslinda evdeydim bugun, yine ders calistim. Hatta sabah kalkinca bugun neyi degistirecegimi bilemedim. Sonra oglen bakkala evde durmaktan fenalik gelince hem yuruyus olur diye evin yanindaki bakkala portakal almaya ciktim. Sonra bir ara sokak gozume ilisti. Hadi dedim bugun de hergun yurudugum yolu degistireyim. Iyi ki de degistirmisim, daha once hic alisveris etmedigim bakkaldan alisveris ettim. Yeni, agaclikli bir yol kesffettim. Hayatimda gordugum en guzel ana okulu ogrencilerini gordum. 23 Nisan gibi bir anaokul varmis megerse evimin yakininda. Cinli. zenci, beyaz,, hepsi beraber elele tutusmuslardi sirada. O minnacik elleri ile arkadaslarini tutarken gozleriyle sira basindaki ogretmenini suzuyorlardi. Iclerinde geziye gitmenin heyecani.. En sonunda nehre ulastigimda evden cikarken aldigim bayat ekmekleri her zamanki gibi ordeklere degil guvercinlere verdim. Ve benim evimin orada bir degil bir suru cesit guvercin oldugunu kesfettim.

Iyi ki, iyi ki yolumu degistirmisim

Hiç yorum yok: