17 Mayıs 2011 Salı

Neredesin Firuze?


Bu bir sorudur.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Firuze nerde bilmiyorum ama ben bir sahil sehrindeyim bu aralar... senin diledigin gibi...

Istanbul'dan sonra burada saatler o kadar yavas ilerliyor ki sanki aynı evren ve saat diliminde degilmisiz gibi...neyse ki ben bunun keyfini cıkarıyorum...misal daha cok siir, - ki farketmissindir muhtemel - kitap okuyup daha keyifli bi adam olabiliyorum...sahil kenarı yuruyuslerim yarından itibaren baslıyor...

Soyle bakalım 24 yasında, bu yıl en cok neyi dilersin kendine - kendin icin olması sart degil tabii - ben bizzat yasadım cansu, o kadar cok dilegince kalpten , bır gun gercek oluyor...

Dip not; eger burada paylasamayacagın birsey ise bunu anlarım... tek arzum uyumadan once her gece yine , yine ve ısrarla tekrar dilemen olur...

Adsız işte.

cansu dedi ki...

Önce sağlık.
Sonra ümit, umut, heyecan diliyorum.
Hayatta seveceğim işi bulmayı diliyorum -bunu çok istiyorum zira bu belirsizlik karnımda bir yumru ne zamandır-
Güven diliyorum, hem de hayatımın her alanında.
Daha çok şey üretmek, ürettiklerimin arkasında durmayı diliyorum.
uyum gücümün artmasını diliyorum.
hayattan çok çok keyif almayı diliyorum.
kendimle -senin söylediğin gibi- mücadele ederken dahi barışık olmayı diliyorum.
Bol arkadaşlı, bol sohbetli bir yıl diliyorum -ne de olsa akdenizlilik baskın :)-
Merak böceği ısırsın beni istiyorum. Merak, öğrenme, keşfetme...

Ahmet özgür olsun istiyorum.
daha barışçıl bir dünya diliyorum. Hoşgörüsü daha yüksek topluluklar...

Halil Cibranın bir sözü vardı;

hayatın bir yanan yarısı vardır bir de donan. Yanan yarı aşktır.

daha çok aşk diliyorum.

not: sahilde olmana sevindim.
Haziranda ben de bir bozcaada yapacağım. Ege damarıma bassın, beni berraklaştırsın diye.

sevgiyle.

cansu dedi ki...

edit: bozcaada an itibarıyla datça oldu :)) ne de güzel oldu.

Haziran, çabuk gel. Yemek hazır.

Adsız dedi ki...

üniversite yıllarından beri hep istemişimdir bag bozumu zamanı bozcaada da olmayı...hala basarabilmis degilim ama benim hala umudum var kendimden...

her dilegini gerceklestirebilmen icin o zaman bolca fırsat dilerim bende sana ve hayatın yanan yarısı icin ;

ben, beni bir daha ele geçirsem,
- abıhayat içersem demiyorum -
kapılar bir daha açılsa
ben bu haneye bir daha girsem
yaşardım yine böyle kan-revan içinde
yine böyle aşk ile sersem,
ben, beni bir daha ele geçirsem...

Nazım Hikmet(1948)

mutlak sevgiyle,

Adsız işte.