17 Mayıs 2011 Salı



Dün benim doğum günümdü.
Yaş 24 , hoşgeldin.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hoşgelmiş 24.
Daha bi ümitle ve guzel dogsun günes her sabah, her sabah baska bisey gorulebilsin, daha cok kahkaha atılsın, az alınsın huzursuz haberler...ic ile daha cok mucadele, kavga dıs ile daha az mucadele yılı olsun bu yıl...daha cok soylenebilsin dostlara , sevdiklere kalpten '' seni seviyorum , iyi ki varsın '' deyisler ve bunlar oylece, yani hic bir sebep yokken yapılabilsin, ne zaman gelirse kalpten...gece yine bırakıldıgında beden yataga huzurla dalınsın uykuya...ve her ne ise bu yıl sana gelecek olan hayırlı ise gelsin , zor zamanlar guc , sabır ,dinginlik ve daha cok umıtle bertaraf edilsin. İyi ki dogdun...


Ne demis Nazım Munevver'e...

Yapraklara dallara, yeşillere, allara,
nice nice yıllara gülüm, nice nice yıllara.
Yaprak dala, al yeşile yaraşır,
gayrı bundan böyle vermem seni ellere...

Ve yine Nazım...Yani vakit varken...

Henüz vakit varken, gülüm,
Paris yanıp yıkılmadan,
henüz vakit varken, gülüm,
yüreğim dalındayken henüz,
ben bir gece, şu Mayıs gecelerinden biri
Volter Rıhtımı’nda dayayıp seni duvara
öpmeliyim ağzından
sonra dönüp yüzümüzü Notrdam’a
çiçeğini seyretmeliyiz onun,
birden bana sarılmalısın, gülüm,
korkudan, hayretten, sevinçten
ve de sessiz sessiz ağlamalısın,
yıldızlar da çiselemeli
incecikten bir yağmurla karışarak.

Adsız işte.

cansu dedi ki...

Ne güzelmiş iki şiir de.. İkincisi yeni benim için.Eski bir özlemi anlatan yeni bir şiir...