3 Mayıs 2009 Pazar



Biraz once boyle bir mail aldim. Sizlerle paylasmak istedim:

"blog yazarımızı destekliorus:)

cansu slm!nabııır?
:)
biraz önce bloğundan birkaç sayfa okudum, yazdıkların yüzüme bi gülücük kondurdu bir de böyle garip bi mutluluk:) bi "merhaba" diyim istedim,çok zaman oldu görüşmeyeli, inşalllah çoooooook iyisindir, keyfin yerindedir!
yazdıkların çok güzel şeyler ve bence mutlaka devam etmelisin...
en kısa zamanda görüşmek dileğimlen!!! höperim:) "

Bu mail bu sefer benim guzume kocaman bir gulucukl kondurdu. Aslında bana hadi diyecek bir seye ihtiyacim vardi. Bu hadi sevdigim, uzun zamandir gorusmedigim bir arkadasimdan geldi.

New Yorktan dondum. Hayat kaldigi yerden devam ediyor.
Biraz ic calkantilarim oldu. Bu gun itibariyla duruldum. Anlatacagim ama azar azar. yeri geldikce. Su kadarini yazayim, buyumek sancili ama kesif dolu bir ugras. Bu yolculukta dostlarinla oldugunu bilmesi guzel.

Her zamanki gibi kafede ders calisiyorum. Cihangirdeyim. Bugunun degisikligi bugulama levrek oldu. Savoy Balık'in harika mutfaigindan. Annemle yedik, tadini cok begendik.

Bugun ne yarattin diye sorarsanız aslinda bir tutam disiplin yarattim kendime. Gun gectikce buyuyecek ve su an kendinin bile goremedigi guzel, derin, anlamlı işlere imza atacak.

Hiç yorum yok: