26 Mart 2009 Perşembe


Dün son kadınımı da yolladım. Su Forumu bitmiştir arkadaşlar :)

anamika gitmeden onu Tangojean'e goturdum. Tango bilmemesine rağmen aralardaki cortinalarda dans ett. Flemenko bile yaptı. O nasıl ozguvendir, bayildim

Dün akşam gönlümce dans ettim. Deli gibi, ayakalarım ağrıdan adım atamayana kadar, durmadan dans ettim. Nasıl ozlemisim.Dun dans ettigim herkes guzel dans ediyordu. Lakin !! içlerinden ikisi harikaydı. Biri bir sahil güvenlik gorevlisi, Istanbulda yaşamıyor, Kırıklarelinde nasıl bu kadar dans etmeyi ogrenmiş şaştım kaldım doğrusu. Bir ritim vuruşu, bir müziği dinleyişi vardı ki akıllara zarar. Ha tabi bir de içtenliği...

İkincisi bende kalsın, duyan gören olabilir :)

neyse uzun sözün kısası bugün birilerinin de bana dediği gibi "kurtlarımı döktüm".
Dans etmeyi seviyorum. Ya siz?

ben fondoten kullanmam ama yeni bir fondoten denedim bugün. Dışarılarda fazla dolanmadan eve geldim.

Ton balıklı ıspanak kavurma adlı bir yemek uydurdum yada yarattım. Deneyin ben sevdim

Hiç yorum yok: