24 Aralık 2008 Çarşamba


Tamam buraya kadar, itiraf ediyorum kucuklüğümden beri yuzumu yıkamaya illet oluyorum.
Sabah sabah o huzurlu yerden uyanmıssın, her sey guzel ve sakin. Birden bire foshh diye bir su kutlesi yuzunde. Hayır bir kere antipatik.

Bir de gece yatarken diş fırçalama faslı var ki ondan antipatik. sabah fırçalarım, oglen fırçalarım, ogleden sonra tamam. ama gece yatmadan hayırrrr. Hayır canım zor bir çocuk olduğumu da nereden çıkardınız? anneme sorun şeker gibiymişim küçükken :))

ama bugün bir heves banyoya gidip yuzum (hemde su temizleme kremleriyle) yıkadım.

bugün bir alışkanlığımı değiştirdim.

Hayır, gece dişlerimi fırçalamadım. başka sefere :P

4 yorum:

Hayati Kandiyoti dedi ki...

/:| sana tek kaşımı kaldırıyorum.

bunlar resmen benim hislerim.

Hayati Kandiyoti dedi ki...

p.s : Kar yağıyordu, hatta ben doluya maruz kaldım !
Kar yağıyordu ve ben o sırada sana ulaşmaya çalışıyordum; gitmeyen mesajımda da "mevsim bugün değişti! bunun ne anlama geldiğini biliyorsun! vijjj vij!" yazıyordu.

ardından aypodumu servise teslim ettiğim yerde bir buz pateni sahası gördüm. tesadüf?

cansu dedi ki...

tesadüf yoktur derler :)))
e ayın 5inden sonra o zaman vijj vjj'e mi gitsek acaba? :p

Hayati Kandiyoti dedi ki...

daha da güzeli:

bugün buz pateni sahasının erimesini engellemek için gereken ıvır zıvırın nasıl kurulacağını ve bununla aynı zamanda bir saunanın nasıl ısıtılabileceğini öğrendim. ordan al oraya koy usulü. tabii sauna konu dışı.

evrenin mesajı açık.
:)