13 Aralık 2008 Cumartesi


Dün bu blogun sahibi ile beraberdim. Uc tane yenilik yaptık.

1) Ondan onceki aksam bana telefon etti. Dunyayı dondurup bir ulke secmem gerektigini soyledi. Ben bir yandan nasıl yani derken bir yandan dünyayı donduruyordum. Ben de oyle yaptım ve cıkan ulke : İtalya :)
Bunun anlamını o anlattı, yeni bir oyuna başlıyoruz. Dunya mutfaklarını tanıma. Murat Belge olacagız anlasılan (Tarih Boyunca Yemek Kültürü kitabını yazarı oldugunu hatırlatmak istedim:))
Dün ilk mutfak İtalyaydı. Taksim- Beşiktaş duraklarının orada Çin Lokantasının hemen yanında PizzeriaPidos adlı çok güzel bir restauranta gittik. O pizza yedi, ben somon balığı. Şarap da nefisti. Zaten o çok güzel şarap seçiyor..

2) Yılbaşı bileti aldık. Hem de cok seker noel baba kılıklı bir adamdan satın aldım. Kendime ait ilk piyango biletim.

3) Taksim meydanda yeni bir kafe açıldı. Bir süredir farkındayım ama bir turlu girememiştim. Burger King'in hemen yanında. Hoş bir yer. Onun dediğine göre baileysli kahvesi tadıma değer.. Ben türk kahvesi içtim, gayet güzeldi..

Havada güzel bir şeylerin kokusu var. Hepinize mutlu günler diliyorum :))

Hiç yorum yok: