14 Aralık 2008 Pazar


Bir Japon tarihçiye sormuşlar:

- "Fransız Devrimini nasıl değerlendirirsiniz?
- Daha karar vermek için çok erken" demiş.

Şu an olduğumuz anda kendimizi durup durup değerlendiriyoruz.
Karamelli çikolatayı fazla yiyoruz değerlendiriyoruz,
aslında çok kızgın olduğumuz birine gülümsüyoruz değerlendiriyoruz,
hiç kendi karakterinize uymayan bir davranış yapıyoruz değerlendiriyoruz,

ben bugün kendi üzerimde bu fütursuzca yaptığım değerlendirmelere dur dedim. Her aklıma böyle bir değerlendirme geldiğinde dur dedim.

Dur, çünkü değerlendirme yapmak için daha çok erken...

1 yorum:

Hayati Kandiyoti dedi ki...

Bence fırsatlar değerlendirilmelidir.

Saptırdım, evet..

Ayrıca, ne kadar evrensel bir örnek bulmuşsunuz, şaştım doğrusu! Benim hayatımla birebir uyması çok "tuhaf"... Karamelli çikolatayı, değerlendirmek yerine, paylaşmaktan yanayım bundan böyle, sayenizde.