21 Aralık 2008 Pazar


Bu iki gün o kadar çok şeyi değiştirdim ki..
Bugünden başlayayım. Bugün "Dünya Mutfakları Gezisi II" gerçekleşti. Bu sefer parmağımız Sri Lanka'yı gösterdi, bunu bulamadığımız için biz de komşusuna yani Hint mutfağına gittik. Taksim Talimane'de (Bilmeyenler için Point Hotel'in sırasında) "Musafir" adlı bir Hint restauranına gittik. Hayır, anlamı sandığınız gibi misafir demek değil, gezgin demek. -Mu takısı o işi yapan manasında (muhasebe gibi..) safir ise sefere giden. Neyse, sonuç olarak nefis yemekler ve güler yüzlü bir servis ile karşılandık. Bizden sonra gelen Hintli aile ise olaya gerçekçi bir boyut kattı:)

O meşhur mango lassi'yi tattım. Cümbüşümsü, tuhaf, aykırı bir tat..

Yediğim en başarılı Chicken Tikka'yı yedim desem yalan olmaz.

Sabah ise sporda pilatesin yanında yeni bir programa başladım. Yani spor programımı değiştirdim. Hayır ağrı yok, demek ki başarılı..

Otto, Bilgi Üniversitesi'nin en ünlü mekanlarından biridir. Daha önce Bilgi'de okuduğumu söylemiş miydim? Dün otto yerine okulumda yeni açılan restauranta gittim. Adı Tamirhane. İşin komiği gerçekten tamir vardı :)) Yanımda iki sevdiğim arkadaşımla beraber özel bir gündü...

Sabah corn flakes'ime kuru üzüm ilave ettiğimi de söylemeden geçemeyeceğim, başarılı buldum kendilerini :)

dilerim ki yaşama sevinci olsun hepimizde bolca..

Hiç yorum yok: