30 Aralık 2008 Salı


Ben kendime özel günler yaratmayı seviyorum. Kendim için gelenekselleştirdiğim günler var. Mesela kaç yıldır yılbaşını kendime has kutlarım.. Yeni yılda o yılbaşı ışıklarının altında kestaneli çikolata yemek. Eğer İstanbuldaysam İstiklal Caddesi boyunca yürümek, ışıkları ve insanları izlemek. Sanki ben orada değilmişim gibi görünmezliğin tadını çıkarmak.

Bu yıl da (hem de lapa lapa yağan karın altında) Hacı Bekir'den bir adet kestaneli çikolata alındı ve İstiklal'in sonuna kadar burnuma düşen kar tanelerinin de karıştığı o tadın keyfi çıkarıldı. Bu bir hoşçakal uğurlaması ve hoşgeldin kutlaması.

Birilerine onu da katacağıma dair sözüm vardı ama bir türlü denk gelemedik, çikolata borcum var :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hmm... kestaneli çikolata mı?? kestane şekeri biliyorum da, kestaneli çikolata?

cansu dedi ki...

inan bana nefis oluyor çikolatalı hali de :) kestane haşlanmış ve yumuşacık. Üstü çikolata ile kaplı ve biraz da fıstık. incencik bir tat..

Hayati Kandiyoti dedi ki...

Şu kurabiye fotoğrafı çok değerli. Anlayacaksın :)

pigmelerle.dans.eden dedi ki...

Cikolata kadar tatli bir yil gecimren dilegiyle...