20 Kasım 2019 Çarşamba

Hoşçakal

Sonra karşında dimdik durdum
Böyle dağ gibi dik
Demir gibi sert
Kartal kadar keskin
İskender kadar acımasız.

Düğümü kestim.
Seni bana bağlayan,
Sende beni yaralayan,
Gecelerce ağlatan,
Beni hep bir eksik,
hep bir buruk,
hep bir dışarıda kılan
bütün düğümleri bir bir kestim.

korkuların içinden geçtim.
yalnız gecelerin,
doğmamış çocuklarımın,
çocukluğumun,
on bin hayat acısının,
yokluğunun,
yalnızlığın,
parasızlığın,
envai çeşit korkunun.

Elim kanıyor şimdi.
Boğazım düğümleniyor
Yer yer ağlıyorum, ama eskisinden az
Yer yer gururluyum kendimden
yer yer yokluğuna lanet ediyorum

öyle bir yerdeyim ki
sonun bitişi
başlangıcın başı
dışım fırtına
içim karınca

senliliğin sensizliğinden geçip,
sensizliğin senliliğine vardım.
Artık sen de
tüm eski sevgililerim gibi,
tamamen,
ve tüm hücrelerinle,
tek ve sadece benimsin.
seni benden kimse alamaz.
Hoşçakal.

Hiç yorum yok: