19 Eylül 2019 Perşembe

Nasılsın sevgilim?
Kalbin yerinde mi?
Aklın sağ sağlim kıyılarına ulaştı mı?
Gökyüzünden etkilenen insanların eline yalnız bir kum torbası koyabildin mi?
sevmeyi çok mu gördün?
kendini çok mu yerdin?
nerelerden kalkıp nerelere vardın?
şimdi olanca bu sessizlikle nasıl baş edeceksin?

hadi her şeyi yık, yeni baştan kuralım
kendin için iyi üç şey söylesen ne söylerdin?
en çok neye gülersin?


için dağlandı biliyorum
sana yaren değilim
kendine bir yaren arıyorsun biliyorum
da belki o ben değilim
mesela aynı zamanda bir doktor da değlim
dişçi hiç değilim, yoksa bu kadar ağrı çekmez kendimi hemen iyi ederdim.
mesela gambaz değilim, ser veriririm sır vermem
mesela yalnız değilim, çevremde çokça insan
mesela gece değilim, hep gündüz hep güneş
mesela zorba değilim, konu sen değilsen
mesela kafkas danslarını bilmem, ama izlemeyi severim
görüyorsun ya bir sürü şeyim
ama belki senin aradığın değilim.

Kim suçlayabilirki beni? kim desin mesela niye sensin de ağaç değilsin diye
ben nasıl üzüleyim mesela bir lamba olmadığıma
kendim olmama sevinmekten başka?

Hiç yorum yok: