26 Kasım 2018 Pazartesi

lime lime edecekti bu yolculuk beni
içinde tutunduğum ne varsa bir bir ezecekti
otutup izleyecektim içimdeki bir çocuğun nasıl bir canavara dönüştüğünü
artık olanların iyi taraflarını göremediğini
öfkenin oluk oluk akageldiğini
artık o masum kurdeleli kız olamadığımı
kulağımın, bacağımın ve kalbimin ağrıdığını
icimdeki erkegin agladigini

yüreğim o kadar dağlandı ki, ben artık ben değilim. Başka biri oldum
daha oturaklı
daha az neşeli
daha dikkatli
daha şüpheci

başka biri oldum.
bedenim aşağı yukarı aynı kalırken ben nasıl böyle değiştim
sol yanımda başka bir kalp taşıyorum sanki
daha mangal yürekli
daha az sevecen
daha savaşçı

bu kadar delikanlılığın içine sığıveren gözyaşlarım peki
onları ne yapmalı
gözyaşlarım ki
sevginin kokusunu duyunca çağlayanlar gibi akıveren

Hiç yorum yok: