6 Şubat 2009 Cuma

Susmak biazzat eylemde bulunmaktır.
Eylemsizlik de bir eylemdir.
Bazen nadasa bırakırsın toprağı ya,
Ama şimdi bal gibi eylem zamanı

Güçlüyüm.
Hiç olmadığı kadar ayaklarımın yere basatığını duyumsuyorum. Ne istediğim belirginleşiyor hayattan.
Bir şeyler netleşiyor..

Takip edenleriniz bilirler belli bir zamandan beri tangojean'de asistanlık yapıyorum. "Değiştir" ilkesini bu sefer orada uyguladım. Normal eğitim akışına bir değişiklik kattım. Derslerin her 10 dakikasına tango müzisyenlerini anlatan bir slayt gösterisi hazırladım. Her hafta bir konuk. Bu haftanın konuğu Astor Piazzola.
Başkalarının hayat hikayelerini dinlemek ne kadar tuhaf.. cesaret verici, teşvik edici...

Bugün Demirel'in bir sözünü söyledi çok sevdiğim bir arkadaşım.

- Hayat hakkı mücadele gücünüz kadardır.

ne kadar anlamlı, ne kadar doğru...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"Hayat hakkı mücadele gücünüz kadardır" a bir katkı getirmek istiyorum: Hayat hakkı sadece mücadele gücünüz kadar değil, aynı zamanda kendi dışınıza hesapsızca verebilme gücünüz kadardır. Çünkü insan kırılgan, zor ya da tek başına altından kalkılamayacak durumlar da yaşayabilir ve kendi mücadele gücü yetmez bazen. İşte o zaman yardım istemesini bilmelidir ve yardım gelir. Belki hemen, belki değil. Belki istendiği kadar değildir ama yeterincedir. İstendiği kadarla gelen arasındaki fark bizim törpülememiz gereken yönümüze işaret ediyor olabilir.