18 Şubat 2009 Çarşamba


Bir düzen geldi. Hareket, güzellik.
Yapılacak işler var canlarım. Hayat biz onu nasıl anlamlandırırsak öyle.
Netleşiyorum gitgide. Bu güzel.

Varoluşçuluk dört ana madde saymış insan için;

1) yaşamı anlamlandırma
2) yalnızlık korkusu
3) ölüm ve hayattaki yeri
4) Özgürlük

Hayatı bu kavramlar üzerinden kuruyoruz diyorlar. ve ben yine tekrarlandırıyorum hayat biz onu nasıl anlamlandırırsak öyle. Ben hayatımı zenginleştirmek istiyorum. Sürekli açıklık, kendinle barışıklık ve süregiden heyacan diliyorum.

Ben hep acelesi ve işi olanlardandım. Bugün öyle yapmadım en yakın arkadaşımla uzun uzun sohbet ettim. Uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımı cuma görmek üzere sözleştim. Durup durup kendimi sevdiğimi söyledim. Üzerime aldığım bir işe özen gösterdim.

Yani bugün zaman kavramımı değiştirdim. Biraz daha ahesteleştirdim.

Bugün hocamın bize söylediği bir söz ile veda ediyorum

"merak böceği ısırsın sizi" :)))

Hiç yorum yok: