13 Ocak 2009 Salı

Uzaklardan bir arkadaşımla buluştum geçen gün. Konuşmamızda bol bol hayat vardı. İlginç bir karşılaşma ile tanıştığım güzel dostumla sohbet ettim uzun uzun. Onun yüksek enerjisinin tadını çıkartım doyasıya...Yenilik merakımı bildiği için tünelde çok hoş bir kafede yemediğim bir yemeğin tadına bakmama vesile oldu; deniz ürünlü krep. Nefisti :) evet, ben de denizden ne çıksa yiyenlerdenim..

Sonracıma yeni bir kafe daha keşfettim yine yenilik merakımı bilen biri sayesinde. Burasının manzarası bir ha-ri-ka. Kestaneli pastası da güzel. evet tatlı sevmiyorum, O'nunkinin tadına baktım güzeldi. evet sadece bir çatal aldım, ne var tatlı sevmiyor olamaz mıyım :)

Bir keşifim daha var. Dokunmayı severim. mesela sevdiğim birinin yüzünde elimi dolaştırmayı. acele etmeden, dakikalarca.. Keşfettim ki insanın kendine de bu kadar şefkatli yaklaşabilmesi harika bir şey.

harikabirşey :)

Hiç yorum yok: