9 Aralık 2008 Salı


Bugünkü konumuz bir ön yargıyı dönüştürmek üzerine. Bu fikir bloguma gelen ilk yorum üzerinden çıkmıştır. Hayır canım ilk yorumumu annemin yaptığını da nereden çıkarttınız? :)))
okumanızı tavsiye ederim, kalemi kuvvetlidir...

Şöyle bir düşündüm neye ön yargım olabilir diye. Aslında her şeye.. Krisnamurti'nin dedigi gibi aslında bu tam da içimizdeki çelişkinin bir kaynağı. Gördüğümüz her şeyi analiz ediyoruz. Sonra o analizimizle olanı olması gereken ile yargılıyoruz. Tıpkı Krisnamurti gibi bunun bizim içimizdeki huzrsuzluğun temel kaynağı olduğuna inanıyorum.

Tango yaparken bir olması gerekenler silsilesi var kafamda. Dün Tangojean'de fark ettim ki dans eden herkesi yargılar olmusum. Hayır ayağını öyle atmamalıydı, çok yere bakıyor, dengesi iyi değil vs.. Oysa bu bir tek benim içimde huzursuzluk yaratıyor. Bugün yeni bir şey deneyip bir dans eden bir çiftte bir hata gördüğümde nötr davranacağım. Böylece bu otomatik yargılama halini değiştirebileceğime inanıyorum.
Bu arada ben Tangojean'i çok seviyorum, orası beni tango ile tanıştıran, bana tangoyu sevdiren, güzel arkadaşlarımın olduğu yer ola ki bir gün tango eğitimi almak isterseniz bekleriz. İnternet adresi için: http://www.tangojean.com/tj/index.php

Hiç yorum yok: